Bł. Jan Paweł II Ecclesia de Eucharistia 61

Bł. JAN PAWEŁ II ECCLESIA DE EUCHARISTIA 61 "Poświęcając Eucharystii całą uwagę, na jaką zasługuje, oraz dokładając wszelkich starań, aby nie umniejszyć jakiegokolwiek jej wymiaru czy wymogu, stajemy się rzeczywiście świadomi wielkości tego daru. Zaprasza nas do tego nieprzerwana tradycja, która od pierwszych wieków dopatrywała się we wspólnocie chrześcijańskiej strażnika opiekującego się tym «skarbem». Kościół, powodowany miłością, troszczy się o przekazywanie kolejnym pokoleniom chrześcijan wiary i nauki o Tajemnicy eucharystycznej, tak aby nie została zagubiona choćby najmniejsza jej cząstka. Nie ma niebezpieczeństwa przesady w trosce o tę tajemnicę, gdyż «w tym Sakramencie zawiera się cała tajemnica naszego zbawienia»"

czwartek, 4 października 2012

Satanizm nie przejdzie


Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Pragnę zwrócić się z prośbą o wsparcie rosnącego w siłę (już ponad 12 tysięcy podpisanych uczestników, poparcie wielu księży, w tym egzorcysty ks. A. Posackiego, wywiady w TV Trwam i Radiu WNET, artykuły w Przewodniku Katolickim, Gazecie Polskiej, itd.) bojkotu pewnej firmy spożywczej, która przy okazji reklamy swego najnowszego produktu zdecydowała się na otwarte zachęcanie do wchodzenia w kontakt z istotami demonicznymi.

Pod wpływem trwającego od 13 lipca bojkotu wszystkich swoich produktów, producent napoju "Demon Energy Drink" (firma Agros-Nova) krok po kroku łagodzi ociekającą wulgarnym satanizmem oraz rozwiązłością kampanię reklamową napoju:

• 27 lipca: usunięto pentagram z logo produktu i z nowo produkowanych puszek

• 18 sierpnia: oznajmiono, iż nie będzie reklamy napoju w telewizji i na billboardach

• 20 września: producent "Demona" usunął ze strony internetowej napoju poświęconą bluźniercy Adamowi "Nergalowi" Darskiemu zakładkę pt. "Demon Demonów"

• 22 września: złagodzeniu ulega zachęcająca do wchodzenia w kontakt z istotami demonicznymi treść strony internetowej "Demona"

Nasza inicjatywa odnosi więc pewne sukcesy, nie zamierzamy jednak zadowalać się połowicznym zwycięstwem. Nie spoczniemy, póki kompletnie nie wyeliminujemy "Demona" z rynku, gdyż intencją firmy Agros-Nova od początku było promowanie otwartego satanizmu, o czym świadczą cytaty z oryginalnie widniejących na stronie "Demon Energy Drink" treści:

"Nie szukaj diabła w Demonie. Poszukaj Demona w sobie. (...) Twój Demon jest blisko! Gdy robisz coś, co Cię jara, czujesz, jak Twój Demon działa! (...) Zawsze marzyłeś o tym by je spotkać. Poznać bliżej. Tak blisko, jak tylko można… Mamy dla Ciebie super wiadomość! Demony Seksu są dziś z nami! Demon seksu to kawałek nieba na ziemi. (...) Przedstaw nam swojego Demona. A może masz ich w sobie kilka? Super!"

Jak widać, przekroczono granicę "jasełkowego diabełka". Każdy, kto posiada chociaż podstawową wiedzę na temat opętań demonicznych oraz egzorcyzmów wie, że utrzymana w tym tonie kampania reklamowa to promocja zła, potworności i zguby dusz ludzkich. Szkody duchowe mogą być ogromne, szczególnie u osób młodych, podatnych na tego typu przekazy. W wywiadzie dla Rzeczpospolitej na pytanie dziennikarza "Ale czy kampania reklamowa produktu nie jest bardziej śmieszna niż groźna?" ks. Aleksander Posacki odpowiada: "Zdecydowanie nie. Ma realne konsekwencje. Jest to zapraszanie złych duchów do naszego życia." [http://www.rp.pl/artykul/10,928812-Zabobon-wygrywa.html]

Kampanię reklamową "Demona" należy koniecznie powstrzymać. Wbrew pozorom jest to dość proste i składa się z pięciu kroków:


1. Podpisanie petycji do kierownictwa firmy Agros-Nova, co można uczynić pod tym adresem:
http://www.petycjeonline.com/protest_przeciwko_satanizmowi_w_reklamach_agros-nova
(link do petycji dostępny jest na naszej stronie)

2. Bojkotowanie wszystkich produktów spożywczych firmy Agros-Nova:
Łowicz, Kotlin, Fortuna, Tarczyn, Krakus, Garden, Dr Witt, Pysio, Włocławek oraz Demon
(a także bojkotowanie wszystkich sklepów, które sprzedają "Demona")

3. Wysłanie e-maila z protestem na adres: opinie@agrosnova.pl
(uniwersalne wzory listów protestacyjnych znajdują się na naszej stronie http://satanizmnieprzejdzie.pl/ )

4. Propagowanie bojkotu i strony SatanizmNiePrzejdzie.PL wśród rodziny, znajomych, etc.
(w tym celu zalecamy wydrukowanie plakatów A4 znajdujących się na naszej stronie)

5. Modlitwa w intencji powodzenia protestu!

Gorąco prosimy o wykonanie tych działań - z myślą o młodym pokoleniu Polaków. Szczególnie ważne jest informowanie o bojkocie osób wierzących. By odnieść sukces, nasz ruch musi być masowy - ale jeśli się uda, przez wiele lat żadna firma nie będzie miała odwagi sięgnąć po satanistyczny marketing. Mamy szansę dokonać wielkiej rzeczy, ale działać musimy naprawdę wszyscy.

Co prawda osiągnęliśmy kilka sukcesów, ale bojkot trwa nadal, gdyż główne postulaty nie zostały jeszcze spełnione. Nie może być tak, że zło czyni dwa kroki naprzód, po czym jeden w tył, a my uznamy to za zwycięstwo. Tu jest Polska - satanizm nie przejdzie, nawet w wersji light!

Nie będzie jednak lekko - według zdobytych przez nas informacji nie walczymy jedynie z "chciwymi biznesmenami", ale z prawdziwymi okultystami. Odpowiedzialna za markę "Demon" kierowniczka została przyłapana na publikowaniu szydzących z Jezusa Chrystusa obrazków na portalu facebook, natomiast oglądając ją w telewizji dostrzegliśmy, iż nosi na nadgarstku charakterystyczną, czerwoną nitkę, która jest okultystycznym amuletem kabalistycznym (zrzuty ekranu wszystkich tych dowodów dostępne są na naszej stronie internetowej).

Zapraszamy do zapoznania się z naszą stroną internetową, na której znaleźć można kalendarium rozwoju bojkotu (zawierające linki do wszystkich materiałów prasowych na nasz temat), dokładniejsze informacje, wzory listów protestacyjnych, zbiór przeznaczonych do druku i użycia w Internecie grafik promujących naszą inicjatywę oraz odpowiedzi na często zadawane pytania.

Prosimy o polubienie nas na facebooku, gdzie akcja protestacyjna rozwija się nieprzerwanie od 13 lipca. Oto adres naszej strony:
http://www.facebook.com/SatanizmNiePrzejdzieBojkotProduktowAgrosNova

Prosimy również o dołączenie do naszej facebookowej grupy pt. Egzorcyzmujmy "Demona":
http://www.facebook.com/groups/416058275112062/


Oficjalnie nasz bojkot poparli m.in.:• ks. prof. Aleksander Posacki
• prof. Jacek Bartyzel
• Dominik Tarczyński
• Artur Zawisza
• Tomasz Terlikowski
• poseł Stanisław Pięta
• poseł Zbigniew Girzyński
• Gość Niedzielny
• Ruch Odparcia Palikota
• Gazeta Polska Codziennie
• portal Konserwatyzm.pl
• TV Trwam
• portal Fronda.pl
• Sanktuarium Św. Józefa w Kaliszu
• ks. Michał Misiak
• ks. Marek Bałwas
• ks. Krystian Charchut
• ks. Adam Skwarczyński
• ks. Dariusz Kowalczyk
• Jerzy Wasiukiewicz
• Robert Tekieli
• Marian Piłka
• prof. Grzegorz Górski
• Andrzej Sobczyk
• Rafał Zgorzelski
• Jacek Misztal
• Arkadiusz Meller
• portal Niezależna.pl
• portal wPolityce.pl
• portal Razem.TV
• portal Bibuła.pl
• Tygodnik Idziemy
• portal Interaktywna Polska
• portal Prokapitalizm.pl
• portal Informacja.pl
• księgarnia SpotkajBoga.pl
• portal RadioRP.FM
• portal W obronie Wiary i Tradycji
• portal Obiektywnie.com.pl
• portal Bliżej Nieba
• księgarnia katolicka Michailon
• Śląskie Środowisko Wiernych Tradycji Łacińskiej
• Towarzystwo Gimnastyczne Sokół w Lublinie
• Dom Zakonny Misjonarzy Świętej Rodziny w Rzeszowie